Monika

Dodano: 05-11-2018
Odsłon: 166
Komentarze: 0

O wycieczce do Rumunii myślałam od dłuższego czasu, niestety realizacja planów wychodziła już trochę gorzej. Właściwie to pogodziłam się z tym że i w tym roku nie uda się tego wyjazdu zrealizować. I nagle okazało się że są chętni, jest samochód 4x4 i można jechać ! Wyjazd był spontaniczny, termin przypadł na początek października a plan wyjazdu został ułożony przy dwóch butelkach wina. Teraz się z tego śmieje, planowanie na kanapie z kieliszkiem wina w ręce nie wróży nic dobrego :).
Zaopatrzeni w przewodnik, listę miejsc „must see” oraz pełny bagażnik „najpotrzebniejszych” rzeczy wyruszyliśmy na tygodniową wyprawę po Rumunii. Przez tydzień przejechaliśmy ok. 3 tys kilometrów, udało nam się zrealizować większość planu i obyło się bez przykrych niespodzianek.
Jedno jest pewne, za rok, w tym samym składzie wracamy do Rumunii !

Salina Turda - kopalnia soli w Turdzie.
Alba Iulia

Blog podróżnika Sławomir

Tatry - Giewont i Orla Perć

Kraj: Polska, wpis do dziennika: 2016-11-27 09:46:51

Witam wszystkich miłośników gór. Szukałem na olneo chętnych do wspólnej wycieczki, niestety nie znalazłem. Pojechałem z dwoma koleżankami, które dotychczas po górach jedynie spacerowały. Miały dobrą kondycję i szukały większych wrażeń - i takie im zapewniłem Pierwszy nocleg w Hali... zobacz cały wpis

Blogów: 15
Blog podróżnika Alexandra J.

Azja - egzotyczna przygoda / Wietnam cz.1

Kraj: Wietnam, wpis do dziennika: 2017-02-11 16:08:47

W listopadzie 2015r wraz z mężem zorganizowaliśmy niezapomniany wyjazd do Azji. Wakacje wykupiliśmy z angielskim biurem Audley, które polecili nam znajomi. Nasza podróż zaczęła się w Londynie, gdzie z Heathrow lecieliśmy do Kuala Lumpur z Malaysian Airlines – podróż trwała... zobacz cały wpis

Blogów: 14
Blog podróżnika RobertB

Bałkany 2017 cz. 3 Albania

Kraj: Albania, wpis do dziennika: 2017-08-22 23:43:02

Na granicy macedońsko-albańskiej pustki, szybko dojechaliśmy do kurortu Pogradec. Zatłoczony do granic możliwości, z przenikliwym zimnym wieczornym wiatrem wiejącym od strony jeziora. Za to, za niewielkie pieniądze - czekała na nas wręcz luksusowa kwatera. Albańczycy są tak gościnni i pomocni,... zobacz cały wpis