Sławomir

Dodano: 27/11/2016
Odsłon: 2461
Komentarze: 0

Witam wszystkich miłośników gór.
Szukałem na olneo chętnych do wspólnej wycieczki, niestety nie znalazłem.
Pojechałem z dwoma koleżankami, które dotychczas po górach jedynie spacerowały.
Miały dobrą kondycję i szukały większych wrażeń - i takie im zapewniłem
Pierwszy nocleg w Hali Kondratowej. Następnego dnia weszliśmy na Giewont - to był test dla moich dziewczyn. Zdały go bardzo dobrze, więc po przyjściu do Murowańca mogliśmy planować wypad na Orlą Perć - podzieliliśmy ją na kilka części. Pierwsza Zawrat - Kozia Przełęcz. Pogoda nam dopisywała, widoki piękne (jak zwykle we wrześniu), ludzi mało, głównie studenci. Startowaliśmy z Murowańca - można powoli spacerować, bez pośpiechu, podziwiać widoki, porozmawiać z innymi miłośnikami gór.

Szukam chętnych na wypad w Tatry w 2017r koniec czerwca, początek lipca - nocleg zarezerwowałem w Schronisko PTTK na Polanie Chochołowskiej 26.06-1.07.2017 - trasy Starorobociański Wierch, Krzesanica, Wołowiec, Kończysty Wierch, Grześ. Trasy średnio trudne, przy złej pogodzie spacer po dolinkach
Pozdrawiam Wszystkich miłośników gór

Aniq

Dodano albumów: 1
2022-04-24 09:26:35
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki mechanizmu przechowywania lub dostępu cookie w Twojej przeglądarce.