Paweł

Dodano: 23-09-2018
Odsłon: 138
Komentarze: 0

Z Dohy przylecieliśmy do Bangkoku, z którego busem przemieściliśmy się do Pattayi. Spędziliśmy w niej 4 dni, głównie na odpoczynku. Zwiedziliśmy Świątynie Prawdy oraz nocą Walking Street a także spróbowaliśmy smażone robaki.
Następnie wróciliśmy do Bangkoku na 2 noce. Zobaczyliśmy posąg odpoczywającego Buddy, nocny targ, płynęliśmy tramwajem wodnym po Menamie, jechaliśmy tuk tukiem i graliśmy w basket z Tajami.
Z Bangkoku wylot do Sajgonu.

Blogów: 4

Blog podróżnika Dominik

Bieszczady jesienią :-)

Kraj: Polska, wpis do dziennika: 2015-11-14 21:47:06

co tu dużo pisać :-) trzeba zobaczyć samemu jak podróżują wytrwali z Olneo :-)...niedźwiedzie, wspinaczki, dobre jedzonko, rajdy terenówkami z przewodnikiem lokalnym :-) ot...3dni w Bieszczadach :-) zobacz cały wpis

Blogów: 1
Blog podróżnika Joanna

Wycieczka Maroko

Kraj: Maroko, wpis do dziennika: 2019-02-17 16:21:29

Przepiękne widoki: góry Atlas, Pustynia Sahara, Marrakesz, dolina rzeki Draa, studio filmowe Atlas, uprawy szafranu, palm daktylowych. zobacz cały wpis