Grzegorz

Odsłon: 123
Komentarze: 0

Kraj: Zjednoczone Emiraty Arabskie

Dubaj, pierwszy przystanek na naszej trasie po Azji. Po przylocie liniami Emirates i załatwieniu wizy udaliśmy się metrem z lotniska na przystanek Mall of the Emirates skąd spacerkiem mijając Akademię Policyjną do centrum handlowego Madinat Jumeirah gdzie o tej porze, a było około północy, można podobno coś zjeść. Lokale okazały się nie na nasza kieszeń, a więc skończyło się na wizycie w McDonald's :). Z pod restauracji złapaliśmy taksówkę i pojechaliśmy na palmę Jumeirah. Z jej lewej części zrobiliśmy kilka zdjęć z wieżowcami mariny w tle. W Dubaju paliwo jest tańsze od wody, a więc prawie godzinna jazda taksówką z okolic Madinat Jumeirah do plaży przy marinie wjeżdżając po drodze na zachodni brzeg palmy zakończyła się rachunkiem 60 AED, a więc około 60 PLN czyli po 15 PLN na osobę :). W samej marinie spędziliśmy na zwiedzaniu i robieniu nocnych zdjęć około 3 godzin, polecam. Pozostałą część nocy, a raczej poranka leniuchowaliśmy na plaży zaliczając oczywiście kąpiel w Zatoce Perskiej :). Rankiem po znalezieniu najbliższej stacji metra podjechaliśmy pod Burdż Khalifa, najwyższy budynek na świecie. Bilety na pierwszy wjazd o 8.30 zakupiliśmy przed wyjazdem w internecie. O godzinie 12.30 wylecieliśmy liniami Emirates na Phuket w Tajlandii.

Miejsce wyjątkowe, przyjazne turystom, godne zwiedzenia.

Blogów: 4
Blog podróżnika Maciek

2015.08 - Teneryfa (Kanary)

Kraj: Hiszpania, wpis do dziennika: 2016-11-05 10:51:11

Wyjazd wakacyjny, Teneryfa jest piękna i zdecydowanie warta odwiedzenia. Klify, ocean, białe domki i pustynne widoki na południu a północ bardziej zielona i deszczowa. Jeśli ktoś nastawia się na opalanie i słońce to południe jest lepsze. Ja wybrałem wycieczkę z... zobacz cały wpis

Blogów: 14
Blog podróżnika RobertB

Bałkany 2017 cz. 5 Bośnia i Hercegowina

Kraj: Bośnia i Hercegowina, wpis do dziennika: 2017-09-02 19:59:52

Po krótkim oczekiwaniu na punkcie granicznym wjeżdżamy do Bośni, pierwszym przystankiem jest Trebinje. Niestety, nie podzielam przesadnego zachwytu Pana Makłowicza tym miastem, choć trzeba przyznać, że swój klimat ono posiada. Na terenie monastyru górującego nad miastem oprócz pamiątek można zakupić... zobacz cały wpis

Blogów: 4
Blog podróżnika Piotr Petersen

Listopadowy weekend w Mediolanie

Kraj: Włochy, wpis do dziennika: 2014-11-22 21:42:57

Pomysł spędzenia listopadowego weekendu w sercu Lombardii wydał mi się o niebo ciekawszy, niż możliwość spędzenia go w domowym zaciszu. Oczywiście brałem pod uwagę, że aura może już nie zachęcać do spacerów, ale przecież nie ulepiono mnie z karmelu. A... zobacz cały wpis