CreezY

Blog podróżnika Maja

Jukatan

Kraj: Meksyk, wpis do dziennika: 2018-02-24 00:31:45

Ubiegłoroczną wiosnę przywitałam na wyjeździe z Koleżanką w Meksyku. Wyjazd zorganizowałyśmy samodzielnie, lecąc z Londynu czarterem z Tui. Same rezerwowałyśmy noclegi. Przemieszczałyśmy się po całym Jukatanie, dużo zobaczyłyśmy, było przepięknie, inspirująco, zabawnie, pysznie, z najlepszymi Margaritami, jakie zdarzyło mi się... zobacz cały wpis

Blogów: 3
Blog podróżnika piotr

Wyprawa do Czarnogory wiosna 2014

Kraj: Czarnogóra, wpis do dziennika: 2015-12-18 17:07:06

Tym razem przedstawie moje pare dni w Czarnogorze w drugiej polowie maja.Wjechalem od strony Chorwacji najbardziej na poludnie wysunietym przejsciem granicznym objezdzajac czesciowo zatoke kotorska a pozniej z Kotoru kierujac sie na Milovici i na krancu polwyspu znajdujac pusty camping... zobacz cały wpis

Blogów: 4
Blog podróżnika Maja

Oslo na weekend

Kraj: Norwegia, wpis do dziennika: 2018-03-11 00:53:03

Do Oslo trafiliśmy przypdkiem, celem był Paryż a stamtąd Hiszpania. Na początku przekonaliśmy się, że tanie loty do Norwegii nie są takie tanie, gdyż dojazd z lotniska do Centrum i pobyt tam to spory wydatek. Z resztą.. o tym pewnie... zobacz cały wpis