Arek i Kamil

Dodano: 26-11-2018
Odsłon: 41
Komentarze: 0

W kwietniu 2014 roku z okazji moich urodzin postanowiliśmy wybrać się na tygodniowy odpoczynek do Holandii na zaproszenie mojej kuzynki. Po przylocie na lotnisko w Eindhoven udaliśmy się z kuzynką do oddalonej o 140 km Hagi gdzie mieszkała. Do końca tego dnia zwiedzaliśmy wielkomiejskie a zarazem urokliwe zakątki tego miasta. Kolejne dni opiewały się na zwiedzaniu i poznawaniu kraju wiatraków, rowerów, kanałów wodnych i tulipanów. Pewnego dnia udaliśmy się na zwiedzanie urokliwego i pięknego miejsca jakim są ogrody Keukenhof nieopodal miejscowości Lisse. Ogród ten zachwycił mnie pod każdym względem, nawet w najmniejszym zakamarku tego cudownego parku zobaczyć można było różnorodność kolorów i rodzajów tulipanów i nie tylko. Dzień ten uważam za jeden z najpiękniejszych w całym 2014 roku. W kolejnych dniach zwiedzaliśmy jeszcze Rotterdam i oczywiście stolicę Holandii Amsterdam, który również urzekł mnie swoją różnorodnością kulturową, jak i uliczkami wiodącymi wzdłuż kanałów wodnych. Obowiązkowym punktem zwiedzania Amsterdamu był oczywiście wieczorny spacer w bardzo znanej Dzielnicy Czerwonych Latarni.

W skrócie na zakończenie mogę powiedzieć, że bardzo polecamy ten kraj do odwiedzenia, jest on tak blisko Polski więc na jego zobaczenie wystarczy przedłużony weekend. Na pewno kiedyś jeszcze tam wrócimy.

Blogów: 7
Blog podróżnika ### Janusz Turystyki ###

### WILKOWYJE nie tylko z Januszem Turystyki

Kraj: Polska, wpis do dziennika: 2017-08-27 17:07:48

Śladami serialowych bohaterów z serialu Ranczo..., czyli udaliśmy się (tak, tak Januszek nie był sam tym razem...) do miejscowości Jeruzal, gdzie pan reżyser coś kręcił.... Spoczęliśmy na owianej sławą ławeczce i wyciągnęliśmy Mamrota ale założenia z początku miesiąca "sierpień miesiącem... zobacz cały wpis

Blogów: 15
Blog podróżnika Alexandra J.

Florida - The Sunshine State

Kraj: Stany Zjednoczone, wpis do dziennika: 2018-02-22 00:40:34

Floryda grudzień 2017. Świąt gwiazdkowych już od wielu lat nie spędzamy w domu. Tak więc i w tym roku szukaliśmy ciekawych ofert na wyjazd. Znaleźliśmy - Floryda Orlando z London Gatwick, w pakiecie: przelot, hotel Double Tree by Hilton i... zobacz cały wpis

Blogów: 15
Blog podróżnika Alexandra J.

Święta na Teneryfie

Kraj: Hiszpania, wpis do dziennika: 2015-01-27 15:01:22

Jak co roku poszukiwałam dobrych ofert na wyjazd świąteczny. Ponieważ lubię czynny wypoczynek to od samego początku wiedziałam,że wypożyczymy autko (podróżowałam z mężem). Teneryfa okazała się pięknym,malowniczym ,urzekającym miejscem,które warto zwiedzić i gdzie na pewno powrócę.Niesamowite wrażenie zrobił na mnie... zobacz cały wpis